اخبار

شهردارتالش خبر داد:سامانه۱۳۷بزودی درشهرداری تالش راه اندازی میگردد.

توسط ژوئن 17, 2015 بدون نظر

محمدپور شهردار تالش در گفتگو با واحد روابط عمومی شهرداری بیان کرد:امروزه جوامع بشری با توجه به رشد فزاینده ارتباطات و اطلاعات، نیاز به مدیریت خاصی دارند که بتوانند از سرمایه های انسانی و اجتماعی بهره کافی راببرند تا با مدیریت صحیح در زندگی روزمره تسهیلات ویژه ای فراخور زندگی اجتماعی فراهم آورند.
کاهش زمان انجام خدمات، افزایش کیفیت و تسهیل در انجام ارتباطات را می توان از نیازهای تعاملات اجتماعی در عصر کنونی نام برد.
با توجه به گسترش فزایتده ابزارهای ارتباطی برپایه IT و دسترسی آسان شهروندان به سیستم مخابرات از قبیل تلفن ثابت و همراه و امکانات رایانه ای و اینترنتی و با توجه به اشتغال روزافزون شهروندان جهت انجام امور روزمره زندگی استفاده از تکنولوژی‌های ساده و در دسترس جهت تسهیل در این ارتباط از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.در ادامه ایشان اشاره کردند:
شهرداری تالش مصمم است در رویکردی نوین با بکار بستن دانش فناوری اطلاعات و سیستم های مخابراتی و با بهره گیری از توان پرسنل داخلی  در مدیریت شهری ، سامانه ای را ایجادنماید که به انجام سریع ودقیق امور شهری با نظر مستقیم و مشارکت فعال شهروندان بپردازد و ساکنین شهر را نسبت به محیط زندگی خویش وارد عرصه مدیریت می نماید.شهردار تالش اظهار داشتند که:
این رویکرد جدید در حوزه مدیریتی دارای برکات و فواید ویژه ای در مدیریت شهری است که از جمله به ایجاد مرکز هدایت و کنترل ، ساماندهی فوریت های خدمات شهری ، شناخت مسایل و مشکلات مبتلا به مردم و برقراری پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان را می توان نام برد.
واحد دریافت پیام‌های مردمی ۱۳۷ شهرداری تالش با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و همچنین ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران شهرداری در سال جدیدراه اندازی خواهدشد. که این واحد درخواست های مردمی را از طریق سیستم صوتی دریافت می نماید.
این سامانه در راستای اصول شهروند مداری و محله گرایی و مشارکت مردمی با شعار (سرعت، دقت، صحت) در خدمت شهروندان می باشد.
۱۳۷ جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی خواهد شد.شهردار تالش در پایان اطمینان دادندکه:
پیام‌های ارسال شده توسط تیم فوریت‌های ۱۳۷ مستقر درشهرداری بررسی و اقدامات لازم صورت گیرد.۳۳۳
موضوعاتی که شهروندان در خصوص آن با سامانه ۱۳۷ ارتباط برقرار می کنند شامل موارد ذیل است:
خدمات شهری و عمرانی:
آسفات، جدول گذاری، آبیاری درختان، جمع آوری زباله، لایروبی، رفع آبگرفتگی، برف روبی، رفع لغزندگی، نصب پل عابر، احداث فضای سبز، احداث اماکن فرهنگی، هنری، ورزشی و …
حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری:
تاکسی، مینی بوس، خطوط عابر پیاده، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، مسافربرهای شخصی تحت نظارت تاکسیرانی
اماکن عمومی:
پارکها و فضای سبز ، پایانه های مسافربری، ، میادین میوه و تره بار.
زیباسازی و چشم اندازی شهری:
حذف زوائد فیزیکی، نظافت دیوارها، درختکاری، گلکاری، معابر عمومی، شست و شوی نشانه ها و علامت‌های شهری، نظافت معابر و …
امور اجتماعی و مزاحمت‌های شهری:
سد معبر، جمع آوری متکدیان و کارتن خوابها ، اماکن فرهنگی، هنری، ورزشی

Shahrdari

نویسنده Shahrdari

More posts by Shahrdari