دیدار سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان با شهردار تالش
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تالش ،فرهاد رحیمی، سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش، به همراه جمعی از جامعه ورزش وجوانان، با داود قویپنجه، شهردار تالش، دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست شهردار تالش، ضمن ابراز خرسندی از انتصاب نیرویی جوان و قهرمان که از بدنه اجرایی این اداره می باشندبرای ایشان آرزوی موفقیت نمود .
در ادامه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان، با قدردانی از حمایتها و همکاریهای شایسته شهرداری تالش در برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی در سطح شهر، اظهار داشت: «با توجه به رویکرد ورزشی و حمایتهای مستمر جناب شهردار در حوزه ورزش، امیدواریم در آینده شاهد ارتقای چشمگیر تعاملات دوجانبه و اجرای طرحهای مشترک برای توسعه زیرساختهای ورزشی تالش باشیم.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تالش
